1.Plasarea comenzilor:
Pentru a putea plasa comenzi pe site-ul nostru (www.IronStore.ro), este necesar sa va creati un cont introducand datele personale cerute in vederea procesarii comenzilor. Datele introduse de dumneavoastra trebuie sa fie corecte si reale. Introducerea gresita sau incompleta a datelor personale duce la anularea temporara a comenzii, pana in momentul in care vom detine datele corecte.
2. Cum Comand:
Folosind meniul, navigati prin categoriile de produse. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe butonul pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi.
Veti fi directionat in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea produselor pe care intentionati sa le comandati sau sa renuntati la unul sau la toate produsele selectate.
Apasand butonul  veti avea posibilitatea completarii formularului cu date dvs. personale.
Pentru finalizare apasati butonulÂ
3. Preluarea Comenzilor
a). Plasarea unei comenzi. Prin intermediul site-ului www.ironstore.ro sau telefonic in intervalul Luni – Vineri intre orele 09:00 – 16:00
b).Confirmare telefonicaÂPentru comenzile plasate online,veti contactat telefonic de catre un operator ironshop.ro pentru a confirma comanda, furniza informati suplimentare despre produsul comandat, si stabili detalii legate de livrare. Daca produsele comandate de dvs nu sunt pe stoc,veti fi sunat de unul din consultantii nostri pentru a va informa asupra acestui lucru si se va stabili de comun acord o data aproximativa cand va vomputea livra marfa, in caz contrar comanda va fi anulata fara nici o obligatie din partea oricarei parti.
c).Procesarea și livrarea comenzilor. Comenzile plasate de luni pana vineri, vor fi procesate de noi si predate catre firma de curierat pana cel tarziu a doua zi. Comenzile efectuate in weekend si sarbatorile legale vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare.
Livrarea mărfii de către firma de curierat se efectuează in cel puțin 24 ore, in intervalul orar de lucru al firmei de curierat.
d). Ne rezervăm dreptul de a vă cere un avans pentru produsele comandate și plata transportului inainte de a fi procesate și livrate. Acest lucru se intamplă de obicei pentru primele comenzi plasate pentru care prețul produselor depășesc pragul de 1500 RON.
4.2. Obligațiile clientului după plasarea unei comenzi
a). Din momentul plasării comenzii aveți obligatia să recepționați marfa in momentul in care firma de curierat ajunge la dumneavoastră și să ne aduceți la cunoștință imediat dacă exista neconcordante.
b). Aveți obligația să efectuați plata transportului, plata rambursului și kilometri suplimentari (dacă este cazul)
c). Anularea comenzilor după ce firma de curierat a preluat marfa comandată de dumneavoastră NU MAI ESTE ACCEPTATA, iar acest lucru implică obligațiile de la punctul 4.2.a si 4.2.b.
4.3.Drepturile clientului după plasarea unei comenzi.
a). Anularea Unei Comenzi. In cazul in care ați plasat o comandă și doriți să o anulați acest lucru se poate face pină  in momentul preluării de către firma de curierat a mărfii comandate fără absolut nici o obligatie sau motivatie.